Hra CS2 se 23. května dočkala významné aktualizace hratelnosti, především ekonomiky, a změny již nyní vyvolávají rozkol v komunitě. Jednu zásadní změnu, nerf zápalných granátů na straně CT, však mnozí chválí jako „dobrý začátek“ a krok správným směrem.
Diskuse ve vlákně na Redditu zveřejněném 26. května byly poměrně rozdělující – kladné ohlasy se zdají však vítězné, hlavně kvůli tomu, jak silné byly CT zápalné granáty na vybraných mapách a chokepointech, jako je například Banán na mapě Inferno. Tvůrce vlákna tvrdí, že nerfy vykuchaly CT obranu kvůli sníženému šíření ohně a poškození. Podle jiných byla změna velmi potřebná a zápalné zbraně nyní fungují podobně jako v CS:GO.
„Poškození a doba trvání se dá ještě doladit, ale tohle je dobrý začátek,“ dodal uživatel. Jediný zápalný granát dříve dokázal pokrýt jak „logs“, tak i oblast „cubby“, čímž se banán stal pro stranu T efektivně nedobytným.
Ve spojení s větším počtem zápalných granátů a několika kouřovými granáty mohlo být mimořádně obtížné tuto důležitou část Inferna obsadit, což obvykle donutilo T k přechodu na druhou stranu mapy. Podobné problémy se vyskytovaly i na jiných mapách, a proto musely být provedeny tyto nedávné změny, aby se situace vybalancovala, alespoň se tak domnívají hráči ve vlákně.
Incendiary grenade nerf is gonna be so frustrating as CT in every map now seeing people just rush through them without taking much/any damage
byu/MedicalAd7594 inGlobalOffensive