Cache se rýsuje! Tvůrce ikonické mapy Cache se podělil o další novinky ohledně portu do CS2

  • 28. 05. 2024 11:00
Zdroj titulní fotografie: FMPONE

Při vydání CS2 chybělo mnoho věcí, ale absence jedné mapy byla obzvlášť citelná. Cache, jedna z nejoblíbenějších map v CS:GO, se do nejnovějšího dílu série od Valve zatím nevrátila, ale tvůrce mapy FMPONE vydal další aktualizaci o průběhu portu.

Poté, co Shawn „FMPONE“ Snelling potvrdil, že se na portu mapy Cache pro Source 2 pracuje, se s hráči kromě několika placeholderových screenshotů o mnoho nepodělil. Dnes jsme se však konečně dočkali relativně kompletního pohledu na Mid a prvního pohledu na místo pro položení bomby A v aktualizované verzi Cache. Mid vypadá pěkně a slunečně, i když žlutá barva je mnohem méně výrazná, než když se FMPONE poprvé podělil o své rozpracované obrázky, zatímco místo A vypadá téměř identicky jako v předchozí verzi, i když s pěkným faceliftem. Source 2, i když jsou věci nedokončené, vypadá prostě nádherně a pestrěji ve srovnání s předchozím.

Oproti Cache v CS:GO se FMPONE rozhodl vojenské vozidlo uprostřed site A více naklonit. Je to podle něj proto, aby CT měli „více možností na retake“ a snížili tlak z Mid na samotný site. FMPONE také uvedl, že site je „mnohem větší než dříve“ a že některé věci, které na obrázcích chyběly, konkrétně ikonický vysokozdvižný vozík, budou v pravý čas doplněny.

Od textur po osvětlení a všechny herní mechanismy, které byly vzaty v úvahu, se předělávka mapy Cache ve verzi Source 2 rýsuje dobře. Ačkoli z rozpracovaných materiálů se zdá, že mapa ještě zdaleka není připravena k uvedení do hry, takže mnozí fanoušci pravděpodobně doufají, že to vývojářům nebude trvat příliš dlouho.

Cache byla nedílnou součástí a stěžejní mapou hry CS:GO, na které se odehrály některé z nejikoničtějších momentů v historii hry. CS2 bez staré dobré Cache nikdy nemůže být skutečným CS.

Ohodnotit

0

Komentáře

Pro vložení komentáře se musíte přihlásit.