„Chyba, kvůli které Virtus.pro prohráli, opravena!“ hlásí NVIDIA společně s PGL, 2 měsíce po Majoru

  • 21. 06. 2024 20:00
Zdroj titulní fotografie: MacMate

Od konce PGL Majoru v Kodani uplynuly více než dva měsíce a teprve nyní PGL oznámilo, že se jim společně se společností NVIDIA podařilo vyřešit problém, který způsobil pád hry Aliho „Jame“ Djamiho. Tento moment byl pro ně v turnaji rozhodující a způsobil jejich vyřazení.

Během zápasu mezi týmy Virtus Pro a G2 na druhé mapě Inferno, za stavu 11:11, došlo u Jameho k chybě ovladače NVIDIA, která způsobila pád jeho hry. To vedlo k jejich porážce nejen v kole, ale i v mapě a nakonec i v celém zápase. V důsledku toho byli po prohře v tomto zápase z turnaje vyřazeni.

Kdyby k chybě v této situaci nedošlo, mohla se hra vyvíjet jinak, protože VP mohli vyhrát a postoupit do play-off turnaje. Pak mohl bracket dopadnout jinak a NAVI se nemuseli stát šampiony. Zajímavé je, že NVIDIA chybu opravila rychleji, než hráči NAVI získali herní trofej do svého inventáře.

Ohodnotit

0

Komentáře

Pro vložení komentáře se musíte přihlásit.