CS:GO stále rychlejší než CS2: Nová zjištění odhalují výrazné rozdíly v odezvě serverů

  • 08. 09. 2024 12:00
Zdroj titulní fotografie: Valve

Od svého vydání je Counter-Strike 2 neustále srovnáván se svým předchůdcem, CS:GO, zejména co se týče výkonu serverů a odezvy. Profesionální hráč, Aleksib, vyzval hráče, aby se vrátili k původní hře a zjistili, jak dobrá vlastně byla. Jeden fanoušek to udělal a přišel se zajímavými zjištěními.

V příspěvku sdíleném včera, 7. září, uživatel Redditu ukázal, jak rychle hra reaguje na headshoty na lokálně hostovaném serveru. CS2 potřebovalo asi 19 snímků k registraci zásahu a zobrazení krve a přibližně 31 snímků k registraci zabití, zatímco CS:GO to zvládlo mnohem rychleji, registrovalo zásah už na prvním snímku a začalo zobrazovat zabití už po osmi snímcích.

I took Aleksib's advice. Shooting a bot at 480fps in CS2 vs CSGO
byu/Forsaken-Guitar-7322 inGlobalOffensive

Ukázalo se však, že toto srovnání nebylo úplně přesné, protože lokálně hostované servery v CS2 fungují zcela jinak než v CS:GO. Pro přesnější měření by musel hráč zapnout takzvané nastavení „fake lag“ v Global Offensive, které způsobí, že hostované servery se budou chovat podobně jako nyní v CS2. I tak bylo CS:GO o celých 18 milisekund rychlejší než jeho mladší bratříček, který měl být díky základu Source 2 enginu zcela nový a vylepšený.

Uživatel dále v odpovědích uvedl, že za zjevnými zpožděními a zpomalením v síťové komunikaci by neměla být funkce subtick networking, která byla představena v CS2, takže přesný důvod zůstává nejasný. Valve se od vydání moc nevyjádřilo k hráčským ani komunitním komentářům týkajícím se výkonu, a těch už bylo hodně, ale v patch poznámkách stále zmiňuje „vylepšení síťového provozu“, jejichž efekt je stejně tak nejasný.

Ohodnotit

0

Komentáře

Pro vložení komentáře se musíte přihlásit.