Hráči zuří téměř rok po vydání: „Valve, co to k sakru je s těmi hitboxy?!“

  • 17. 07. 2024 20:00
Zdroj titulní fotografie: ThourCS

Současný vlajkový titul Valve, CS2, se od svého uvedení v září potýkal s mnoha technickými problémy. Jeden problém, hitboxy, však zůstává prominentním problémem, se kterým se hráči potýkají, a už několik měsíců prosí Valve, aby s tím něco udělalo.

Jedno z vláken na Redditu ukázalo hráče, jak bezmocně střílí přímo do hlavy protivníka s jednotlivými výstřely, dávkami a dokonce i plnými salvami. CT hráč se ani nehýbal – učebnicový příklad snadného cíle. Přesto kulky procházely přímo skrz model hráče a nezapočítaly se jako zásahy. Toto je jen jeden z mnoha příkladů, které se v posledních měsících objevil.

Nah genuinely what the fuck is this Valve
byu/FormalPlus7544 inGlobalOffensive

V tomto případě se hráči domnívají, že problém mohl být způsoben tím, že se dotyčný hráč odpojil, zatímco se jeho model hráče stále vykresloval. V CS:GO by takové případy vedly k tomu, že by model hráče zcela zmizel ze hry v okamžiku, kdy by se hráč odpojil. Valve tento problém zřejmě opravilo, ale zdá se, že se v zápasech stále občas objevuje.

Ještě zřetelnější příklad selhání hitboxů a registrace zásahů byl zveřejněn o den dříve, kdy hráč zamířil do Paláce na mapě Mirage a střelil přímo skrz protivníka, nicméně kulka se opět nezaregistrovala. Hráč dokonce nahrál video v zpomaleném záběru jako důkaz, že problém spočívá v hitboxech a networkingu, a ne v jeho špatné míření.

anyone feel the hit reg has been especially bad in the last week or two?
byu/Do_Worrk inGlobalOffensive

V obou těchto vláknech a mnoha dalších, které byly zveřejněny, hráči vyjádřili svou nespokojenost s řešením networking problémů ze strany Valve, které CS2 trápí od jeho vydání. Od hitboxů přes registraci zásahů až po rubber-banding a další problémy, CS2 trpí každodenními technickými problémy, které brání plynulé hratelnosti.

CS2 stále přitahuje obrovský počet hráčů, s více než 1,5 milionu současně hrajících hráčů denně. V posledních měsících však zaznamenává klesající trend, což je pravděpodobně částečně způsobeno neustálými a neopravenými chybami hry.

Ohodnotit

0

Komentáře

Pro vložení komentáře se musíte přihlásit.