Podle známého dataminera Gabea Followera společnost Valve aktivně pracuje na zavedení nových funkcí pro přizpůsobení agentů v CS2. Na své stránce X se podělil o několik zajímavých informací, které mezi fanoušky hry vyvolaly živou diskusi: „Myslím, že vývojáři CS2 vytvářejí skiny pro oblečení a klíčenky. Je důvodem absence frakcí na mapě to, že agenti budou přizpůsobitelní? Více informací v dalším videu.“
Tato zpráva přináší hráčům vyhlídku na významné změny, na které se dost možná můžeme těšit. Možnost přizpůsobit si agenty oblečením a klíčenek může postavám dodat jedinečný vzhled. Mohlo by se také jednat o skvělý doplněk ke stávajícímu systému skinů zbraní, díky němuž bude paleta přizpůsobitelnosti ještě pestřejší.
Absence frakcí na mapě, kterou zmiňuje Gabe Follower, by mohla naznačovat masivní změnu struktury hry. Možnost přizpůsobit si agenty pravděpodobně znamená, že si hráči budou moci vytvořit vlastní unikátní postavy, které nebudou vázány na tradiční frakce.
Video Gabea Followera pravděpodobně vnese trochu světla do chystaných aktualizací a novinek v CS2 a také může naznačit, jak budou nové možnosti přizpůsobení implementovány.
i think cs2 devs are making clothing skins and keychains. reason why there are no map based fractions is because agents will be customizable? more info in the next video
— Gabe Follower (@gabefollower) June 15, 2024
concept i did back in february, you can learn more about it in one of my previous videos (i'm still cooking new one tho)https://t.co/xDpMZB8u0e pic.twitter.com/9TVdC3bBhK
— Gabe Follower (@gabefollower) June 16, 2024