Nedávno se na Redditu hráč pod přezdívkou viridian- podělil o neobvyklou chybu, kterou nazval „scarecrow“, tedy v překladu strašák. Nepřátelský hráč může dle všeho ztratit spojení se serverem a je vyhozen ze hry, ale na místě, kde stál naposledy, zůstane jeho model beze zbraní. Tento model lze snadno zaměnit za skutečného hráče, což může ovlivnit výsledek hry.
To je obzvlášť zajímavé, protože chyba tohoto hráče se objevila během kvalifikace na ESL Challenger Atlanta. V takových chvílích může jakákoli chyba nebo bug zásadně změnit výsledek hry, což je pro hráče i diváky obzvlášť pozoruhodné a důležité.
Viridian prohlásil, že k této chybě docházelo již dříve, zejména během warmupu. To znamená, že problém nemusí být nový, ale stal se znatelným a významným až nyní.
Hráči a uživatelé Redditu o problému aktivně diskutují. Například uživatel Ambu1705 napsal: „Prostě věc od Valve,“ zatímco Garou-7 sarkasticky poznamenal: „Hra je připravena na Major“. V tomto případě se však jedná o velmi důležitou věc. PGL Major Copenhagen však takové problémy nezaznamenal, protože hry se hrají na lokálním serveru, kde se takové chyby nepozorují.
Výskyt chyb, jako je „scarecrow“, zdůrazňuje důležitost stability a spolehlivosti herních serverů, zejména během velkých turnajů a kvalifikací.
'Scarecrow' disconnect bug that pops up when a player loses connection to the server. Creating a 'fake' player model on the disconnected player's location.
byu/viridian- inGlobalOffensive