Tvůrce Counter-Strike o současném stavu hry: Lituje AWP, ale chválí Valve za dobře odvedenou práci

  • 02. 08. 2024 11:00
Zdroj titulní fotografie: Gamereactor

Minh „Gooseman“ Leb, jeden z tvůrců kultovní střílečky Counter-Strike, přiznal, že lituje, že během vývoje hry nevyvážil AWP. V rozhovoru pro norský web Spillhistorie poznamenal, že AWP je nadměrně používáno a stalo se meta-zbraní, což nebylo jeho původním záměrem.

Historie a úspěch hry

Gooseman se podělil i o další věci, které ho dvě a půl dekády po vzniku hry překvapily. Poznamenal, že původně měly týmy ve hře Counter-Strike tvořit 12 lidí, ale hráči dávali přednost formátu 5vs5. Podle něj to bylo proto, že se hráčům nelíbil chaos z velkého počtu hráčů na malých mapách.

Nečekané objevy a uznání mapy Dust II

Jedním z největších překvapení byl pro Goosemana úspěch mapy Dust II. Pochválil jejího tvůrce Davea Johnstona za odvedenou práci. Gooseman poznamenal, že Johnston vynaložil velké úsilí na to, aby byl design mapy vyvážený a zábavný.

Společnost Valve a odkaz hry Counter-Strike

Na otázku, zda je spokojen s prodejem hry společností Valve, odpověděl Gooseman kladně. Zdůraznil, že Valve odvedlo skvělou práci, aby zachovalo odkaz hry Counter-Strike. „Jsem spokojený s tím, jak se věci v rukou společnosti Valve vydařily. Odvedli skvělou práci, aby udrželi odkaz CS naživu,“ řekl.

Důležitost změny

Goosemanova zpověď je důležitá pro pochopení vývoje hry Counter-Strike a jejího vlivu na herní průmysl. Ukazují, jak mohou být vývojáři překvapeni volbami hráčů a jak důležité je naslouchat komunitě, aby vznikl úspěšný a dlouhodobý produkt.

Ohodnotit

0

Komentáře

Pro vložení komentáře se musíte přihlásit.