Kapitán týmu Liquid, Russell „Twistzz“ Van Dalken, sdílel na X své myšlenky o současném stavu CS2, čímž rozpoutal aktivní diskusi mezi hráči a fanoušky. Hovořil o hlavních problémech, kterým hráči čelí, a poznamenal, že mnoho z nich je zhoršeno vysokým pingem.
Mezi hlavní problémy patří:
-
Střelba při běhu: Twistzz věří, že střelba při běhu se stala přesnější než v CS:GO a je to nyní více patrné.
-
Zpomalení při zranění: Model hráče začne „klouzat“, když je zasažen, což vytváří pocit „odskakování zpět“.
-
Netcode: Twistzz upozornil na skutečnost, že za zpoždění při zabíjení a zasekávání hráčů při respawnu může netcode.
-
Viditelnost při rozbíjení dýmu: Twistzz ne zcela chápe, kdo má v takových chvílích výhodu, a označuje je za náhodné.
-
Vyhýbání se flashbangům: Hráč se zmínil o zpoždění při vyhýbání se flashbangům. I když se hráči podaří vyhnout, může být oslepen.
-
Ping: Dopad pingu zůstává nejasný – Twistzz poznamenal, že problémy se zhoršují při pingu vyšším než 50.
-
Reset přesnosti: Twistzz přiznal, že někdy se přesnost střelby zdá být náhodná.
-
Odměna za přesnost: Počet headshotů, které vypadají nepatřičně, snižuje zábavnost hry.
Twistzzův příspěvek vyvolal diskusi. EliGE sdílel video vysvětlující problémy s přesností při pohybu a poznamenal, že tento bug se objevuje již od CS:GO. Swisher také souhlasil s tím, že jsou dýmovnice problém, a slaxz- dodal, že vysoký ping zvýhodňuje hráče, kteří „vykukují“ zpoza rohů.
Na závěr Twistzz poznamenal, že i přes všechny problémy je hra stále zábavná a těší se na další vylepšení CS2 od Valve.
for the inaccuracy part that's semi related, https://t.co/xZBRWKEdLg this bug has still been in the game even in CSGO forever now at this point that I wish would be changed
— Jonathan Jablonowski (@EliGE) October 18, 2024