Systém hodnocení byl v CS 2 zcela přepracován. Valve udělalo Premier primárním režimem a nahradilo staré hodnotící skupiny (ranky) novým exkluzivním hodnocením na bázi "ratingového" umístění, tedy obdobně jako například na FACEITu. Od jeho přidání do bety všechny zajímalo, jak se dá srovnat s dosavadními ranky v CS:GO, a konečně teď máme z prvotních dat tu možnost zjistit více.
Herní platforma Leetify od vypuštění herního režimu Premier shromáždila veškerá herní data z CS2, pak i informace o dosavadních dovednostních skupinách z CS:GO a následně poskytla graf umístění jednotlivých ranků a žebříčků. Z něj jasně vyplývá, že většina hráčů si na CS2 stále zvyká, vzhledem k tomu, že jsou mnohem níže než v CS:GO.
V betě CS2 se většina hráčů pohybuje někde mezi 4 000 a 12 000 body hodnocení, přičemž nejvyšší procento dosahuje 8 000 bodů. Ve srovnání se statistikami CS:GO je to značný rozdíl. V CS:GO se graf výrazně vychyluje doprava, přičemž třetí nejlepší dovednostní skupina, Legendary Eagle Master, je na 10,9 %.
Za tím stojí několik faktorů. Především se systém hodnocení pravděpodobně liší v tom, kolik bodů vám po zápase přidělí a kolik odebere. S jistotou to ale říct nemůžeme, protože podrobnosti o hodnocení dovednostních skupin v CS:GO zůstávají tajemstvím. Navíc si hráči stále ještě zvykají na hodnocení herního režimu Premier a na hru celkově. Tyto faktory je třeba při pohledu na statistiky brát v úvahu.
Stojí za to připomenout, že Premier byl přidán 31. srpna a údaje byly zveřejněny už 9. září. To je pouhých 10 dní údajů. Je možné, že zkušení hráči prostě nehráli CS2 dostatečně dlouho na to, aby se vyšplhali na vyšší příčky, zejména vzhledem k přetrvávajícím problémům s betou.
If you plot the CSGO ranks for the players with CS Ratings in CS2, it looks like this.
— Leetify (@leetify) September 9, 2023
Learn more: https://t.co/tC8ZhbvXpD pic.twitter.com/i36HH0hTxB
Komentáře
Pro vložení komentáře se musíte přihlásit.