Inženýr společnosti Valve ,Fletcher Dunn (@ZPostFacto), se na Redditu vyjádřil k problémům se ztrátou paketů a náhlými výkyvy latence, které se v Counter-Strike 2 objevily po aktualizaci Armory. Čelíce novým hodnotám latence a ztráty paketů, uživatelé vyjádřili svou nespokojenost na sociálních sítích.
Podle Dunna po aktualizaci Armory změnilo Valve způsob, jakým se v HUDu vyhodnocuje síťové spojení. Tyto změny se netýkají zpracování paketů jako takového – nyní systém bere v úvahu pakety, které dorazí se značným zpožděním, a přirovnává je ke ztraceným, pokud negativně ovlivňují hru. Výsledkem je, že hráči vidí zvýšenou míru ztráty paketů.
Toto vysvětlení vyvolalo smíšené reakce. Někteří uživatelé, jako například @biche_xxx, jsou vděční Valve za komunikaci a doufají ve vylepšení hry. Jiní, například @greyeddie, jsou rozhořčeni, že problémy s připojením přetrvávají od poslední aktualizace a odmítají vysvětlení jako dostačující.
Fletcher Dunn (@ZPostFacto), a Valve engineer, responded to users on Reddit regarding the recent loss/jitter issues that players are experiencing in CS2.
— Thour CS2 (@ThourCS2) November 5, 2024
No packets are being processed any differently than before. Now, It also includes packets that are significantly delayed. pic.twitter.com/tYrm52ME3n
Uživatelé @JavierBuen93565 a @medsa6 tvrdí, že Valve skrývalo problémy s připojením v CS2 od samého začátku, a nyní mnozí zaznamenávají výrazné zhoršení hry. Komentáře ukazují, že pro mnoho hráčů byla aktualizace velkým zklamáním.
Valve plánuje i nadále podporovat CS2 a hráči doufají v další opravy, které vrátí obvyklou kvalitu síťového připojení.